
המלצה מלקוחה
זה מאד שונה מהטיפול הקודם..
סליחה שאני כל הזמן משווה, זה פשוט חזק ממני.
היו לי תחושות לא טובות, אבל עכשיו אני קלילה יותר.. כאילו מישהו סוחב את זה איתי יחד והוא יודע הרבה יותר ממני..
בקיצור, כל ההשתפכות הזו באה לומר תודה
שבת שלום!

זה מאד שונה מהטיפול הקודם..
סליחה שאני כל הזמן משווה, זה פשוט חזק ממני.
היו לי תחושות לא טובות, אבל עכשיו אני קלילה יותר.. כאילו מישהו סוחב את זה איתי יחד והוא יודע הרבה יותר ממני..
בקיצור, כל ההשתפכות הזו באה לומר תודה
שבת שלום!