
המלצה מלקוחה
שירה יקרה
אני רציתי לשלוח לך תודה ענקית מתוך אמא שבת שלה באה אליך.
היא הייתה נפגשת עם אנשים שלא התאימו לה בכלל. היה מלא תסכול וקושי והצענו לה לבא אליך לטיפול.
זה היה הדבר ההכי נכון ממש!
את היית שליחה נאמנה אליה
וברוך ה' ובסייעתא דשמייא סגרנו וורט ומתחתנת עוד מעט.....עם בחור מתוק מאוד!
תודה לך שירה
